طراحی بیلبورد تبلیغاتی تخصصی توسط موسسه طراحان برتر
دلایل بسیاری موجب می شود طراحی بیلبورد
اثر بخش شود یا تاثیر طراحی بیلبورد، بسیار تحت تاثیر این پروسه است که
رقبا تا چه میزان در یک دوره مالی معین برای تبلیغات علیه آن خرج می کنند و
به ندرت صرفا تابعی است از میزان هزینه که صرف طراحی بیلبورد در هر دهه
مالی می شود.
یک
سفارش دهنده بیلبورد نمی تواند راهبرد تبلیغاتی یا برنامه ریزی موثری را
بدون در دست داشتن اطلاعات مربوط به فعالیت های رقابتی در خصوص دیگر
بیلبوردهای طراحی شده و همچنین بدون در نظر گرفتن کمپین تبلیغاتی شامل ۴P و
یک طراحی مناسب از نظر گرافیکی و تناسب طراحی تدوین نماید. به این دلیل،
هرکس به جد بخواهد اثر بخشی راهبرد تبلیغاتی خود بر اساس طراحی بیلبورد خود
را حداکثر کند، نیاز به آن دارد که به داده های هفتگی و نه ماهانه و یا
فصلی در خصوص این که چه تبلیغ کنندگانی در آن هفته و با چه وزنی دست به
تبلیغ زده اند، دست یابد. این اطلاعات از طریق شرکت های مشاور تبلیغات قابل
حصول است.
ملاحظه
روابط خام بین مبالغ مصرف شده برای تبلیغ یک برند و شاخص های اثربخشی نظیر
فروش، سهم بازار و یا میزان آگهی از تبلیغ، همواره ارزشمند است ولی اگر
روابط دقیقی حاصل نشود، نباید شگفت زده و یا نا امید شد.
این امر به معنای آن است که تبلیغات و طراحی بیلبورد ی در حال عمل کردن به وظایف نیست.
سعی
کنید که تنها به کل مبالغ صرف شده برای تبلیغ اکتفا نکنید، بلکه سهم تبلیغ
برند مورد نظر را در طبقه محصول نیز هفته به هفته بررسی کنید، پس از آن
ممکن است به یک رابطه قوی برسید.
یکی از اثرهای طراحی بیلبورد ها تسخیر ذهن مشتریان می باشد. این موضوع به کمک تحقیقات بازاریابی ثابت می گردد.
به
نظر می رسد که ظرف مدت ده سال گذشته انفجاری در ارتباطات شرکت ها پدید
آمده است. چرا که مردم تا این اندازه به تصویر ذهنی شرکت علاقه مند شده
اند؟ چرا شرکت ها با صرف هزینه های سنگین تا این حد به ترویج و تبلیغ خود
به جای نام های تجاریشان می پردازند؟
طرح های مربوط به توسعه ارتباطات شرکت و تصویر ذهنی آن، به صورت راهبردی، هم برای حمله و هم برای دفاع، مورد استفاده قرار می گیرند.
در این صحنه قصه آن است که درباره استفاده از تصویر ذهنی شرکت در دفاعی پیشگیرانه صحبت به میان خواهد آمد.
یک تصویر ذهنی سالم که به واسطه یک طراحی بیلبورد ایجاد می شود…
همراه
با ارزش قوی سهام، همان موضوعی است که سیستم ایمن سازی یک شرکت را فعال می
کند. چرا تا این حد به ارتباطات از نوع تبلیغات محیطی مخصوصا بیلبورد
پرداخته می شود؟
دلایل
متعددی می تواند داشته باشد، ولی در مورد شرکت های حساس به محیط زیست دلیل
آن روشن است. با این حال، یکی از عوامل اساسی تر و کمتر پیدا، ریشه در دهه
۱۹۸۰ میلادی دارد، دهه ای که کنترل متخصصان بر شرکت ها بود.
حمله
کنندگان به شرکت ها، با شکار کردن شرکت هایی که دچار ضعف مدیریت دارایی ها
یا کم ارزش بودند به اطلاعاتی دست می یافتند بر این اساس مدیریت رده بالا
چه در این کشور و چه در ماورای موضوع مورد توجه قویا معطوف به دفاع از شرکت
و نیز بقای آن می کردند. مدیریت بقا در شرکت های عمومی به شکل فراینده ای
ناچار بودند که سهام را بالا نگه دارند و وانمود کنند که به نحو موثری
مشغول اداره دارایی شرکت هستند. اگر در بازار سهام ارزش شرکت در مقایسه با
ارزش واقعی دارایی ها آن هم پایین می آمد، به منزله آن بود که باید به
کنترل آن توجه شود. برخی از کنترل ها باید براساس تبلیغات باشد.
هر
رسانه و ابزار تبلیغاتی شرایط ویژه خود را دارا می باشد که بر اساس آن
ویژگی ها و بازار هدف ویژه خود باید طراحی شوند. یکی از اساسی ترین و
مهمترین ابزارهای تبلییغات محیطی بیلبورد ها هستند که جدا از قیمت و مبالغی
که صرف آن می شود طراحی بیلبورد، ابعاد بیلبورد، شکل ظاهری بیلبورد بسیار
نقش مهمی در اثربخشی و جایگاه یابی در ذهن رسانه تبلیغاتی ایفا می نماید.
آیا
شده است که در اتوبانی از کنار یک بیلبورد تبلیغاتی طراحی شده عبور کنید و
نظر شما را جلب نکند و از خود سوال کنید چقدر پول، چقدر هزینه صرف شده ؟؟
هدف از این بیلبورد تبلیغاتی چه بوده و بر عکس از کنار بیلبوردی عبور کرده
باشید که توجه شمارا بسیار جلب کرده باشد و در هنگام خرید باعث شود که آن
را یادآوری نمایید.
یک
بیلبورد خوب یک تاثیر مناسب در فکر افراد می گذارد و در ذهن جای می گیرد و
برعکس یک تبلیغ که اثر خوبی به جای نمی گذارد باز هم در یاد ها به عنوان
یک تبلیغ مسخره باقی می ماند، بنابراین اهمیت طراحی یک بیلبورد مناسب اینجا
مشخص می شود.
طراحی
بیلبوردها و تابلوهای تبیلغاتی کاملا متمایز بوده و نحوه طراحی گرافیکی آن
نیز بسیار متفاوت است لذا یک طراح یا گرافیست خوب که یک طراحی کاتالوگ انجام می نماید لزوما نمی تواند یک بیلبورد مناسب نیز طراحی نماید.
در
رابطه با طراحی بیلبورد به اولین موضوعی که باید اشاره شود مدت زمانی است
که یک بیلبورد در معرض دید قرار می گیرد که معمولا مدتی حدود هفت ثانیه می
باشد، این زمانی است که به شما فرصت می دهد اهداف خود را از اجرای بیلبورد
به نمایش بگذارید. در واقع اولین رسالت یک بیلبورد و یا تابلوی تبلیغاتی
جلب نظر مخاطبین بازار هدف است و این مهمترین رسالت یک بیلبورد است. به نظر
کارشناسان کانون تبیلغاتی طراحان برتر خلاقیت و تمایز عنصر مهم در راستای
ایجاد جلب توجه در بیلبوردهای تبلیغاتی بود و عنصرهای بعدی طراحی
بیلبوردهای تبیلغاتی بوده و عنصرهای بعدی طراحی بیلبورد از لحاظ گرافیکی،
عکس، فونت و رنگ و … می باشد.
تخصص ما
تخصص
ما تنها در طراحی و اجرای بیلبورد خلاصه نمی شود.استفاده مناسب از تمامی
موارد ذکر شده،زمان بندی،مکان استفاده،طریقه استفاده نیازمند تخصص خاص و
تحصیلات مربوطه و تجربه مفید و کافی برای آن است.ما به شما گارانتی مطلوب
ترین نتیجه ممکن را خواهیم داد.
خدمات ما
طراحی
بیلبورد شما علاوه بر اینکه توسط ما انجام خواهد شد.بنا به درخواست شما
خدمات چاپ و یا تولید با خدماتی ویژه در زمینه حمل و نقل ارائه خواهد شد.طراحی پوستر, طراحی انواع کاتالوگ و طراحی بسته بندی از جمله دیگر خدمات گروه طراحان برتر است
طراحی یکی از اموری است که امروزه بیش از پیش مورد توجه قرار گرفته است. در واقع این زمینه از علم گرافیک که خود به چند بخش از جمله طراحی پوستر - طراحی کاتالوگ - طراحی لوگو و طراحی بسته بندی تقسیم می شود, نقش مستقیم در جذب مخاطب دارد. با استفاده از طراحی مناسب میتوان مخاطبی را برای همیشه جذب نمود و یا برای همیشه با آن مخاطب خداحافظی نمود.
No comments:
Post a Comment