Friday, April 29, 2016

طراحی لوگو در طراحان برتر

طراحی لوگو

طراحی لوگو LOGO DESIGN ; لوگو یا نشانه SIGN یا آرم نمادیست برای بیان کردن یک عبارت یا القا نمودن یک مفهوم .
طراحي لوگو چیزی شبیه طراحي یک امضا یا نشانه ای برای وجود یا حضور شخص یا موسسه ای است که آرم متعلق به آن است، می باشد. آرم ها و طراحي لوگو در هر جایی که حضور آن موسسه یا شخص یا رویداد صاحب لوگو در آن موسسه یا شخص یا رویداد صاحب آرم در آن وجود دارد ثبت می گردد و نشان دهنده رد و یا اثر بر جای مانده از او در آنجاست.
 ساخت لوگو و یا طراحی لوگو یکی از تخصص های رایج و منحصر به فرد در طراحی های گرافیکی محسوب می شود و سابقه ساخت لوگو و یا همان طراحی لوگو به زمان های بسیار دور بر می گردد، آنجا که انسان های اولیه برای انتقال علائمی را روی دیوار غارها ثبت می کردند و هر کجا آن علامت دیده می شد مفهوم واحدی را به مخاطب و بیننده منتقل می نمود.
طراحی لوگو و یا نشانه همان علامت گرافیکی است که توسط سرمایه داران تجاری، موسسات و حتی اشخاص حقیقی، برای متماییز کردن خود از دیگران در دید عموم استفاده می شود. لوگو ها یا تماما گرافیکی هستند (سمبل یا آیکون) و یا از نام تجاری سازمان یا موسسه (لوگو تایپ یا ورد و مارک) تشکیل شده اند.

 انواع طراحی لوگو و ساخت لوگو در آينه تاريخ :طراحی لوگو - طراحی لوگو تایپ انگلیسی

در دوران حروف چینی با فلز داغ انواع طراحی لوگو حرفه اي تایپ مجموعه ای از فونت ها و کارکتر ها بود و انواع طراحی لوگو حرفه اي به صورت انلاين بي معني بود. در دوران کنونی که عصر ارتباطات است، انواع طراحی لوگو حرفه اي یک شرکت نشانه مرغوبیت یا برند یک شرکت است.
تکنیک ها و اختراعات گوناگونی در پیشرفت انواع طراحی لوگو حرفه اي دخیل بوده اند. به عنوان مثال:
مهر استوانه ای(۲۳۰۰ سال قبل از میلاد)،سکه(۶۰۰ سال قبل از میلاد)،ترکیب زبانی و نژادی هنرمندان و آشنایان با انواع طراحی لوگو حرفه اي ، واتر مارک و پیشرفت صنعت چاپ. و يا انواع طراحی لوگو حرفه اي آنلاين و يا ساخت لوگو آنلاين و همچنين نرم افزارهاي طراحي لوگو.
همانند انقلاب صنعتی که غرب را از جامعه ای کشاورزی، به سمت جامعه ای صنعتی در قرن ۱۸ و ۱۹ میلادی سوق داد، فوتوگرافی و لیتوگرافی نیز صنعت تبلیغات را با پیوند دادن تایپوگرافی و عکس با هم، متحول ساخت. همزمان ، تایپوگرافی و ساخت لوگو نیز خود تحت تاثیر انقلابی قرار گرفت که سیما و چهره آن را به کلی دگرگون ساخت. تاثیر این موضوع ان بود که کتاب ها،دیگر از فونت های از پیش ساخته قدیمی استفاده نمی کردند و فونت های بولد و تزیینی به طور گسترده ای مورد استفاده قرار گرفتند.
هنر در حال گسترش بود و از فرم بیانی و چیدمانی، به محصولات و برندهای گوناگونی که مورد مصرف قرار می گرفتند در حال بسط بود. شرکت های مشاوره ای و بازرگانی با کمک هنر به سبک تجاری در حال رشد و سازمان یافتگی بود. در سال ۱۹۸۰، در آمریکا،۷۰۰ شرکت چاپ لیتوگرافی با کارکنانی نزدیک به ۸۰۰۰ کارمند، در حال کار بودند. اعتبار هنری به شرکت های لیتوگرافی بیشتر داده می شد تا خود هنرمندان آن.

انواع انواع طراحی لوگو فارسي :

تایپوگرام ها یا طراحي لوگو نوشتاری
پیکتوگرام ها یا طراحي لوگو تصویری
ترکیبی از هردو طراحي لوگو فارسي
طراحي لوگو پیامی و شعاری

طراحي لوگو آنلاين ، ساخت لوگو آنلاين :

در روش طراحي لوگو آنلاين ، مشتريان به صورت غير حضوري نظرها و پيشنهادات خود را به طراحي هاي لوگو آنلاين ارائه داده و طراحان لوگو آنلاين نيزدر چندين حالت به طراحي لوگو آنلاين مي پردازند كه يكي از اين روش ها طراحي لوگو آنلاين توسط نرم افزار طراحي لوگو مي باشد. معمولا طراحي لوگو آنلاين در خصوص طراحي لوگو هاي ارزان قيمت و يا عدم دسترسي به طراحان حرفه اي لوگو كاربرد دارد مطمعنا استفاده از طراحي لوگو آنلاين ارزان تر اما با كمتريت امكان اديت بر اساس نظر كارفرما مي باشد

مسابقه طراحي لوگوي حرفه اي :

تقديم فرم سفارش به مشتری :

جهت مسابقه طراحي لوگو ، در هر سفارش طراحي لوگو ، آگاه بودن از نظر هاي مشتری از اهمیت به سزايي برخوردارخواهد بود .در مسابقه طراحي لوگو اولین گام شروع هر طراحي لوگو مكالمه باسفارش دهنده طراحي لوگو فارسي و یا ارائه یک فرم درخواست نظر ها به او است تا با اين روش بتوان از اولویت ها ي مشتري آگاه شوید. طراح لوگو چه حضوري و چه طراحي لوگو آنلاين نمی توان بدون اينكه نظر و تصورات مشتری را دانست طراحی کنید. برای اینکه کار طراح لوگو راحت تر شود می توانید یک فرم نظر سنجي در اختیار سفرش دهنده قرار دهید تا آن را كامل کند. اما پس از كامل کردن این در خواست باز هم طراح لوگو می تواند طی یک جلسه حضوري ساخت لوگو ويا جلسه طراحي لوگو آنلاين سوالاتی که لازم دارید را از مشتري بپرسید. طراح لوگو می تواند این کار را از روش ارسال ایمیل انجام دهد . اما در مسابقه طراحي لوگو اگر به سفارش دهنده نزديك هستيد و فاصله زياد نيست بهتر است به صورت رو در رو با او مذاكره کنید..

 پژوهش در مورد طراحي حرفه اي لوگو :طراحی لوگو - طراحی لوگو تایپ فارسی و انگلیسی

در طراحي حرفه اي لوگو برای طراحی یک لوگوی مناسب باید با شرکت سفارش دهنده آشنايي پيدا كنيد. طراحي حرفه اي لوگو بايد در مورد گذشته، بازارهاي هدف، خدمات و آن شركت سفارش دهنده طراحي حرفه اي لوگو پژوهش کند. در همين زمان، طرح لوگو را در تصور خود شكل دهيد. ارائه یک طرح مناسب و مطلوب برای طراح حرفه اي لوگو از اهمیت زیادی برخوردار است. در طراحي حرفه اي لوگو شما نمی توانید برای یک شرکت برگ دولتي یک لوگوی فانتزي طراحی کنید، همان طور که برای یک مركز تفريحي مانند پارك آبي قم با نام آب وتاب نيز نمی توانید یک لوگوی رسمی و جدی طراحی کنید. این ها مسابقه هايي است که باید هنگام طراحي حرفه اي لوگو در نظر داشته باشید

مراحل طراحي لوگو :

مراحل طراحي لوگو و خلاقيت در مراحل طراحي لوگو گزينه اي است كه شايد تصور کنید این روش همان روش طراحي لوگو ذكر شده در بالا است، اما این گونه نیست. جستجو و پژوهشهاي تصويري بیشتر به مراحل طراحي لوگو در مراحل طراحي لوگو طرح هاي لوگو مدرن، دیدن نوع طراحي هاي لوگو مانند طراحي لوگو فارسي و روش های انواع مراحل طراحي لوگو لوگو باز می گردد. تلاش کنید مراحل طراحي لوگو شركت هاي سفارش دهنده ساخت لوگو که با شركت مشتری شما در یک زمینه كار می کنند را جستجو کنید . به دنبال روش هايي باشید که بتوانید از آنها در مراحل طراحي لوگو استفاده کنید . به سنجش عناصري که می توانيد از آنها در مراحل طراحي لوگو استفاده کنید بپردازید

تفكر در خصوص اصول طراحي لوگو :

اصول طراحي لوگو با منابع و ديتاهايي که از طریق سه گزينه قبلي در اصول طراحي لوگو به دست آورديد ، طراح لوگو حال می تواند در مورد روش اصول طراحي لوگو ، رنگ هاي لوگو، شكل هاي مورد نیاز و اینکه چگونه و به چه روشي می توانید یک لوگوی يونيك با یک مفهوم عمیق طراحی کنید اصول طراحي لوگو هايي که دارای ساختار درونی و تاثیرگذارتر هستند و پس از این که بازار هدف مفهوم آن را درك كرد باز هم تحت تاثیر قرار می گيرند . همچنين تفكر در خصوص اصول طراحي لوگو توسط طراح لوگو و آموزش هايي كه به صورت مداوم به طراح لوگو داده مي شود باعث مي شود خلاقيت هايي در ذهن طراح ايجاد و بر همين اساس در اصول طراحي لوگو ، لوگوهاي شگرفي همچون لوگوي دانشگاه آزاد اسلامي و لوگوي شركت نفت و همچنين لوگوي شركت هما و... پديد آيد.

نرم افزار طراحي لوگو:

طراحان حرفه اي لوگو معمولا از براي طراحي يك لوگو خلاقانه وحرفه اي نرم افزار طراحي لوگو استفاده مي نمايند. جهت نرم افزار طراحي لوگو از سايت هاي معتبر داخلي وخارجي كه به صورت تخصصي بر روي نرم افزار هاي طراحي لوگو تمركز دارند استفاده شود. نرم افزار طراحي لوگو بايد توانايي ارائه خروجي هاي مناسب را داشته باشد همچنين نرم افزار طراحي لوگو بايد قابليت طراحي هاي مختلف را نيز داشته باشد تا بتوان از اين سيستم حداكثر بهره برداري را نمود لذا انتخاب نرم افزار طراحي لوگو در طراحي لوگو بسيار مهم مي باشد.

اتود اولیه لوگو را طراحي كنيد و خلاقيت را در اولويت قراردهيد :

فعاليت طراحي لوگو خود را با طراحی لوگو با اتود هاي اوليه آغاز كنيد. در بيشتر موارد طراحان گرافيك و طراحان لوگو پيش از آغاز کار طراحی در نرم افزار ابتدا طرح لوگوي مورد نظر خود را روی کاغذ پیاده می کنند. به ذهن خود اين فرصت را دهید كه کار خود را انجام دهند، اهميتي ندارد طرح لوگوي خود را کجا طراحي می کنید. طراح لوگو می تواند طرح های لوگوي ذهنی بيشماري طراحي کنید و سپس از بين آنها زيباترين طرح لوگو را انتخاب نمایید. طرح های گرافيكي لوگو باعث می شود فرصت بیشتری جهت خلاقیت طراح لوگو ایجاد مي شود. در عصر حاضر خلاقيت مهمترين بخش هر نوع طراحي مخصوصا طراحي لوگو مي باشد زيرا عدم وجود خلاقيت باعث ايجاد طرحاي لوگو يك شكا وتكراري خواهد شد .

در مسابقه طراحي لوگو مهمترين نكته استراحت است :

در قسمت مسابقه طراحي لوگو و مخصوصا قسمت استراحت در زمان طراحي لوگو مدرن و جديد گفته شده نبايد بيش از حد بر روي كار تمركز كرد در این حالت است كه به آسانی قليان خلاقيت برای شما ايجادخواهد شد. مابین کار به خود زمان بدهید تا ذهن بتواند فرصتي جهت خلاقيت بيابد به گفته طراحان گرافيگ كانون تبليغاتي طراحان برتر بايد به ذهنتان فرصت دهید و زمان کوتاهی تمركز داشته باشد. هنگام استراحت ایده های زیادی به ذهن شما خطور خواهد کرد.برخي از این طرح هاي لوگو در ذهن شما گسترش يافته و باعث می شود طرح لوگوي مناسبي ارائه کنید. خواهید دید که پس از این تمركز مختصر هنگامی که به دنبال طراحي گرافيكي لوگو خود می روید نظر شما نو و به عبارت ديگر ريكاوري شده اس
ت. در زمان تمركز خود طراح لوگو می تواند نظر دیگران را در مورد طرح خود بپرسد. اين امكان هست اين نظرات کمک کنند، تا ایده های بیشتری برای ادامه کار جذب کنید.

تعرفه طراحي لوگو :طراحی لوگو - طراحی لوگو محصولات ساختمانی

تعرفه طراحي لوگو وانتخاب نحوه و روش كار با شركتها ،ممکن است شما به صورت يك سازمان خارجي، یا طبق خواسته و تعرفه طراحي لوگو سفارش دهنده بدون داشتن اطلاعات ورودی و يا تعرفه طراحي لوگو فعاليت کنید و یا امكان دارد بخواهید این کار را به صورت یک فرايند تجاری با مشتری انجام دهید و نظر هاي خود را در مورد طراحی لوگو و تعرفه طراحي لوگو که از شما خواسته شده به مشتريان وكارفرمايان ارائه کنید. این به طراح لوگو و تعرفه طراحي لوگو بستگی دارد که چگونه با مشتری ازتباط پیدا خواهد کرد و چگونه نيازهاي مشتري خود را در راستاي تعرفه طراحي لوگو پوشش مي دهد. تنها اطمينان حاصل كنيد كه هر روشي را که انتخاب می کنید به خوبي برنامه ريزي نماييد و حتما در اجراي فرايند بازاريابي تعرفه طراحي لوگو از مشاوران بازاريابي استفاده نماييد تا روش شما به وسيله متخصصان اين امر پايش واصلاح شود
تقديم نتيجه و قيمت طراحي لوگو :
تقديم نتیجه طراحي لوگو و قيمت طراحي لوگو ، بعد از آماده سازی طرح ، سرانجام خروجی طراحي لوگو و قيمت طراحي لوگو به مشتری ارائه خواهد شد و در ادامه طراح لوگو بايد برای ارائه توضیحات در مورد طرح آماده شود . طراح لوگو می توانید 2 تا 3 نمونه از بهترین اتودها را به كارفرما ارائه کند همچنين همراه آن قيمت طراحي لوگو و انگاه نظر كارفرمايان سفارش دهنده طرح گرافيكي و قيمت طراحي لوگو را در مورد طرح و نیز اديت هاي احتمالی که باید روی آن انجام شود را از او جويا شويد. شايد كارفرما از شما بخواهد برخي از قسمت های طرح های مختلف را با هم تجميع نماييد و قيمت طراحي لوگو را تغيير دهد. به نظراتكارفرماي سفارش دهنه طراحي لوگو توجه کنید و آن ها را ثبت کنید. سپس، طرح لوگو را همانند سليقه مشتری طراحی کرده و اديت نهایی را انجام و برای ارسال طرح لوگوي نهايي و قيمت طراحي لوگو مهيا شوید .
ارائه فايل نهايي پرو‍‍ژه :
ارائه فايل نهايي پروژه پس از اینکه كارفرما مبلغ قرارداد را به طور کامل پرداخت نمود ، فایل طرح نهايي طراحي لوگو را روی یک سی دی یا برای سفارش دهنه طراحي لوگو ارسال کنید. مطمئن شوید طرحی خوبي داشته و همچنين فرمت تحويل شده از طرف طراح لوگو قابلیت تغییر سایز دارد.
به اینصورت كارفرما می تواند آن را در هر سایز و فرمتی مشاهده و استفاده نمايد . همچنین یک متن و حتي يك كتابچه در خصوص طراحي مورد نظر وهمچنين اديت هاي اوليه و مفهوم آن به طرح لوگوي ارسالي ضمیمه کنید. رمز یک طراحي لوگوي موفق تعهد طراح لوگو و تحویل به هنگام آن است. اگر به تعهدات خود عمل کنید بدون شك كارفرما را تحت تاثیر قرار خواهید داد.
تخصص ما در مورد طراحی لوگو:
تخصص ما تنها در طراحی لوگو خلاصه نمی شود. استفاده مناسب از تمامی موارد ذکر شده، زمان بندی، مکان استفاده، طریقه استفاده نیازمند تخصص خاص و تحصیلات مربوطه و تجربه مفید و کافی برای آن است. ما به شما گارانتی مطلوب ترین نتیجه ممکن را می دهیم.
خدمات ما در مورد طراحی لوگو:
طراحی لوگوی شما علاوه بر طراحي به وسيله بهترين طراحان داخلي و خارجي بنا به درخواست شما خدماتي مانند طراحی کاتالوگ و چاپ را نيز شامل خواهد شد.
طراحی لوگو توسط طراحان خارجی و اساتید دانشگاه های معتبر داخلی یکی از وجوه تمایز طراحان برتر می باشد. طراحی لوگو در سه سطح مختلف توسط طراحان مجرب صورت می پذیرد. جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد طراحان برتر ،طراحي لوگو ،طراحي لوگو فارسي و يا طراحي لوگو آنلاين با ما تماس بگیرید. همچنین از جمله دیگر خدمات سایت طراحان برتر طراحی پوستر و طراحی بسته بندی می باشد که از طریق منوها قابل دسترس می باشد.
تلفن تماس: 77135127
تلفن همراه:09123939690
 طراحی یکی از اموری است که امروزه بیش از پیش مورد توجه قرار گرفته است. در واقع  این زمینه از علم گرافیک که خود به چند بخش از جمله طراحی پوستر - طراحی کاتالوگ - طراحی لوگو و طراحی بسته بندی تقسیم می شود, نقش مستقیم در جذب مخاطب دارد. با استفاده از طراحی مناسب میتوان مخاطبی را برای همیشه جذب نمود و یا برای همیشه با آن مخاطب خداحافظی نمود.

1 comment: