Friday, April 29, 2016

طراحی بنر در طراحان برتر

طراحی بنر

 طراحی بنر های تبلیغاتی جهت ارائه پیام تبلیغاتی و فرمت گرافیکی با روش های هنری ارائه می گردد.
بنرها نیز به مانند پوسترها جهت تبلیغات طراحی ارائه می گردند و پیام تبلیغاتی خود را در فرمت یک طرح گرافیکی به بازار هدف عرضه می دارند در نوشته های بکار رفته در طراحی بنر ها بیشتر مواقع تبلیغاتی است و از کلمات مناسب در آن بکار برده می شود، هزینه های ایجاد یک بنر معمولا از طراحی پوستر های تبلیغاتی ارزان تر هستند و شاید با ارائه مناسب بتوان تاثیر بهتری نیز از آن ها حاصل نمود. معمولا بنرها از بخش های دیجیتال و چاپی تشکیل می شود. هرچند طراحی بنرهای تبلیغاتی یکی از مشکل ترین طراحی های گرافیکی را شامل می شود. به دلیل اینکه شما باید در کوتاه ترین فرم شاید و کوچکترین فضای ممکن به ایجاد یک اثر هنری برای یک گروه از مخاطبان تبلیغاتی بپردازید. حال بنرهای تبلیغاتی چه دیجیتالی و چه بنرهای چاپی باید از یک محصول پیروی نمایند.
طراحی بنر

در ایجاد بنرهای چاپی و دیجیتالیکه در شبکه های اجتماعی و یا محیط وب ارائه می گردند باید از رنگ های تند و پر رنگ و شارپ استفاده نمود و همچنین باید از کلمات ساده و روان در جهت ارائه پیام به مخاطب بهره جست که این خود یکی از مهمترین نکات در طراحی یک بنر تبلیغاتی محسوب می گردد.
- بنرهای تبلیغاتی باید به وسیله پیامی مختصر اثربخش و در بیشترین حالت ممکن با دو یا سه بخش و یا قطعه اطلاعاتی، پیام خود را به مخاطب ارائه دهند همچنین کلمات استفاده شده نباید از 15 تا 20 کلمه بیشتر شود.
- یکی از موضوعات اساسی در تبلیغات بنری نگاه اول مخاطب است، موضوع تبلیغ باید در نگاه اول برای مخاطب شفاف باشد، شاید تفاوت اصلی طراحی بنر تبلیغاتی با پوسترها و طراحی کاتالوگ در همینجا مشخص می گردد. به این خاطر که امکان دارد در یک پوستر تبلیغاتی این فرصت به ما داده شود که اطلاعات و تصاویر بیشتری را به مخاطب ارائه دهیم و این موضوع در اثر بخشی پوستر تاثیر کمتری دارد، اما در خصوص بنرهای تبلیغاتی این موضوع صدق نمی کند، هر چه متن و عکس گویاتر باشد تاثیر آن بیشتر است.
- بنرهای تبلیغاتی قیمت چندانی ندارند اما با همین قیمت پایین تاثیر مناسبی بر کسب و کار شما خواهند داشت.
مواردی که در یک بنر تبلیغاتی از آن استفاده می شود:
1- لوگو و نشان تجاری یک شرکت
2- رنگ سازمانی
3- کاراکتر
4- شعار تبلیغاتی
5- المان ها و فرم های استاندارد شرکت که باعث جلوه بصری در طراحی بنر تبلیغاتی می شود.
6- استفاده از انیمیشن های جذاب و گیرا

No comments:

Post a Comment