Friday, April 29, 2016

طراحی لیبل - طراحی برچسب - طراحان برتر

طراحی ليبل label DESIGN و چاپ ليبل label PRINT برای محصولات عمده یک شرکت تولیدی و یا برای ارائه خدمات توسط یک شرکت طراحی و چاپ صورت می پذیرد.

طراحی لیبل و پرينت ليبل برای بسته بندی شروع طراحی بسته بندی مناسب است.

شاید نخستین باری که یک شیشه کوکاکولا در دست داشته اید را بخاطر داشته باشید، طراحان کانون تبلیغاتی طراحان برتر تمام تلاش خود را می نمایند که محصولات شما نیز این چنین در خاطر مصرف کنندگان جای بگیرد. طراحی ليبل همیشه سعی در متفاوت ساختن یک محصول از دیگر محصولات دارد. جلوه آغازین یک بسته بندی طراحی ليبل آن است، که به شکل علمی و ماهرانه ای توسط طراحان گرافیک و گرافیست ها و طراحان ليبل طراحی شده باشد.

طراحی لیبل :

این روزها فرآیند کلی تفکیک و جداسازی توسط طراحی ليبل به شکل وسیعی پیچیده و علمی شده است، زیرا تصویر یک طراحی ليبل بر روی بسته بندی نقش ویژه ای را در تشخیص یک محصول از دیگر محصولات ایفا می کند.

بطری های طراحی ليبل شده در شرکت سون آپ از رنگ سبز خاصی برخوردار بودند که محصولات این شرکت را به طور ویژه ای از دیگر تولید کنندگان جدا کرده بود و در زمینه نوشابه های گازدار طراحی ليبل با رنگ سبز را به خود اختصاص داده است.

طراحی لیبل

طراحي ليبل خلاقانه

طراحي ليبل خلاقانه يكي از عناصر مهم در طراحي ليبل و بسته بندي از لحاظ روابط عمومي و جلب توجه بازار هدف است. طراحي ليبل خلاقانه بايد داراي شرايط ذيل باشد :

1ـ طراحي ليبل خلاقانه بايد شكل مناسب از محصول و خدمات نشان دهد.

2ـ طراحي ليبل خلاقانه مي بايست دانش كافي را به مخاطب محصول ارائه دهد.

3ـ طراحي ليبل خلاقانه بايد شامل اطلاعا ت مواد تشكيل دهنده باشد.

در طراحي ليبل خلاقانه ازمتريال متفاوتي استفاده مي شود مانند مقوا، پلاستيك، فويل متاليز كه به دليل حالتي كه ايجاد مي شود اكثرا مورد توجه هستند.

دوشكل اصلي ليبل وجود دارد؛ يكي جدا از بسته كه بعد به آن وصل مي شود و نوع ديگر هنگام توليد بسته بندي ايجاد مي گردد.

در حالت كلي طراحي ليبل خلاقانه و بسته بندي به غير از نقش كاربردي در حفاظت از ماده غذايي تاثير مهمي در بازاريابي و تبليغ ايفا مي نمايد.

طراحي و چاپ جعبه:

یک طراحی ليبل در طراحي و چاپ جعبه در جواب به انواع روش های زندگی در حال عوض کردن نگرش مصرف کنندگان در حال توسعه است.

مشتریان بازار هدف محصولاتی را درخواست می نمایند که نه تنها با سبک فکری آنها یکسان می باشد بلکه به روشی عمل می کند که حامی فعالیت های آنها باشد. از نظر متخصصان داخلی و خارجی که در کانون تبلیغاتی طراحان برتر مشغول به طراحی لیبل هستند، وجود لیبل در یک طراحي و چاپ جعبه ارزش های ویژه مربوط به یک برند را در خود جای می دهد. در حقیقت طراحي و چاپ جعبه و لیبل هویت یک برند است و این یک اصل اساسی در طراحی لیبل است. طراحان و متخصصان کانون تبلیغاتی طراحان برتر با تشکیل اتاق فکرهای طراحي و چاپ جعبه و همچنين طراحي و چاپ بسته بندي تخصصی سعی در طراحی بهترین و متمایزترین طراحي لیبل ها و طراحي و چاپ جعبه ها در راستای افزایش فروش و گسترش برند به کمک طراحي لیبل محصولات به اصطلاح خود بازاریاب و خود فروشنده در چهار چوب کمیپین طراحي و چاپ جعبه و يا طراحي و چاپ بسته بندي که شامل طرح ظرف و طراحي و چاپ جعبه و انتخاب رنگ، طراحی لیبل و یونیفورم محصولات و در نهایت شیرینگ های تجمیع کننده می باشند.

خط يكي از عوامل مهم در طراحي بسته بندي است. لذا تنوع بسيار خطوط و حروف لاتين، طراحي روي بسته را مشكل مي كند. بعضي از طراحان به استفاده از خطوط خاصي عادت كرده اند. در حالي كه در طراحي روي بسته ها بايد با توجه به خصوصيات مشتري موردنظر، ابداعات جديدي صورت گيرد.بايد خطوط روي بسته بتواند شناخت جامعي از سوابق توليد محصول ارائه كند. هر نوع بسته بندي نوع خاصي از خط را طلب مي كند. در طراحي روي بسته گروه مصرف كننده هدف را بايد مشخص كرد. به طور مثال معمولا بچه ها خط درشت را مي پسندند .

در يك بسته بندي بايد ملاحظات بازاريابي را در مقايسه با محصولات مشابه درنظر گرفت. به خصوص مطالعه وضعيت رقبا باعث موقعيت يابي مناسب محصول در بازار خواهد شد.به همين دليل خصوصيات بسته بندي بايد با برنامه هاي تبليغاتي و استراتژي شركت ها و برنامه ريزان در زمينه صادرات هماهنگ باشد .

برنامه هاي بازاريابي كالا هر روز بيشتر به مطالعات بازار در زمينه بسته بندي متكي مي شوند. بايد فاكتورهاي اجتماعي، اقتصادي، جغرافيايي و روش زندگي گروه هاي اجتماعي را درنظر گرفت. در عين حال بايد خصوصيات عمومي بازار، سليقه ها و رفتار اجتماعي كشورها و اقوام درخصوص بسته بندي مناسب را نيز شناخت.از ابزارهاي مهم در بازاريابي و رقابت پذير بودن محصولات، تبليغات است. بسته بندي به عنوان حلقه تكميل كننده زنجيره توليد و فروش از ساير شگردهاي تبليغاتي ديگر بيشتر است .

در طراحي يك بسته بندي خوب در بازار رقابتي بايد ماشين آلات موجود و تعداد جعبه هايي كه بايد توليد شوند، شرايط ماشين ها و ميزان توليد سالانه بررسي شود و با تغيير اندازه بسته، طرحي را بايد روي آن درنظر گرفت كه قابليت پياده شدن داشته باشد و به زيبايي آن لطمه وارد نكند . در يك بسته بندي خوب بايد ملاحظات توليد و توزيع را درنظر گرفت . بسته جديد بايد طوري باشد كه به راحتي روي قفسه فروشگاه ها قرار گيرد و حمل و نقل آن آسان بوده و فيلم هايي تهيه شود كه استانداردهاي بين المللي به خصوص در بازار صادرات در آن رعايت شود.به طور كلي در يك طراحي ليبل خلاقانه خوب دانش لازم در باره ويژگي هاي كالا و شرايط بازار و ديگر همكاران در صنعت به وسيله توليد كنندگان محصولات خلق شده بايد روي طراحي ليبل خلاقانه قرار داده شود. با توجه به رقابت در بازارهاي هدف بايد در پريودهاي زماني كوتاه، نظرات مصرف كنندگان را در خصوص طراحي ليبل خلاقانه محصول داخل آن سوال شده و اين نظرهاي كارشناسي جمع آوري شده.

بسته بندي كالا :

بسته بندي كالا يكي از با ارزش ترين فعاليت هايي است كه شركت ها بايد در ارتباط با بسته بندي كالا ، بسته بندي كالا رقابتي ، بسته بندي كالا جذاب و بسته بندي كالا ترغيب كننده با توجه به بازارهاي رقابتي ونيازها ي جامعه هدف در راستاي فراهم نمودن رضايت در مخاطبين ، رخ دهد ، كنترل مسيربسته بندي كالا در شركت مي باشد. در اين مسير المان هاي بي شماري روش بسته بندي كالا را تحت پوشش قرار مي دهند كه طراحي بسته بندي كالا را نيازمند بررسي شكل هاي مختلف و تاثيرگذار بر چگونگي انجام بسته بندي كالا خواهد كرد.عدم تجميع تمامي دانش ها در راستاي اخذ تصميم هاي با برنامه كه تمام وكمال بخشهاي موثر بر اين موضوع را به همكاري جاب نمايد، بي شك نتيجه اي به غير از سردرگمي مسير طراحي بسته بندي كالا و هدررفت سرمايه هاي مالي در پي نخواهد داشت.ازآن رو كه بيشتر فعاليت ها به نوعي تاثير گذار و يا تحت تاثير بسته بندي كالا هستند ، جاي تعجب نيست كه بسته بندي كالا را مي توان در بخشهاي گوناگون جستجو نمود . در حقيقت دانش كافي ، مرتبط از طريق بخشهاي گوناگون شركت اتخاذ تصميمات مناسبتري را در زمينه بسته بندي كالا شركت را بدنبال خواهد داشت .

انواع چاپ ليبل و كاغذ پشت چسب دار  :

طراحي لیبل كاغذ پشت چسب دار سفید و چاپ انواع لیبل كاغذ پشت چسبدار :

شركت طراحان برتر بعنوان طراح لیبل با قابليت كاغذ پشت چسب دار رول با زمینه فعالیت طراحي لیبل و كاغذ پشت چسب دار سفید در حال حاضر در راستای اهداف تعیین شده طراحان برتر توانسته است با در اختیار داشتن سيستم هاي جديد طراحي آمادگی خود را جهت انجام کلیه فرايند هاي مربوط به طراحي و چاپ بر روی انواع كاغذ پشت چسبدار ازجمله کاغذ (مات و براق)، صدفی، پلی گور، حرارتی، متال، متالایز، شبرنگ، وید، ترانسپارنت و … به همراه پوشالبرداری، دایکات و اسلیت را اعلام نمايد. همچنين طراحي انواع لیبل كاغذ پشت چسبدار و چاپ انواع لیبل به صورت رول و شيت در كنار انجام خدمات تیغ بر روی انواع محصولات كاغذ پشت چسبدار.

از ديگر خدمات شركت طراحان برتر طراحي ليبل و انواع كاغذ پشت چسب دار های کاغذی مات، براق ، نیمه براق ،رنگی ،حرارتی و PVC مات ، براق ،شبرنگ ، متال ، ترانسپارت جهت مصارف دارویی ، آرایشی و بهداشتی اجرا گرديده است

پرينت لیبل امنیتی :

پرينت لیبل امنيتي Security Label يا كاغذ پشت چسب دار خردشونده که به نام پرينت لیبل گچی نیز شهرت دارد و برچسب لایه شونده نوعی از پرينت لیبل های امنیتی می باشند.

كه بيشتر در خصوص اموال و موارد امنیتی استفاده شده وقابليت مقاومت در برابر انواع حلال و عوامل محیطی را دارا مي باشد

پرينت لیبل وُید Void Label :

پرينت لیبل وید از نظر مقاومت بالا و همچنين حرارت تا هشتاد درجه سانتیگراد را كاور می کنند و در د نواع پرينت لیبل وید اثر دار و پرينت لیبل وید بدون اثر چاپ مي شود .

پرينت لیبل اموال یا شبرنگ Asset Label :

پرينت لیبل اموال یا شبرنگ همان گونه که ازنام آن مشخص است جهت اموال سازما شرکتها مورد استفاده قرار مي گيرد و بيشتر بحث امنیتی برچسبها را دارا می باشد اما پرينت لیبل اموال یاشبرنگ از نظر نوع جنس بسیار ضخیمتر از دیگر پرينت لیبل امنیتی می باشد.

پرينت لیبل اموال یا كاغذ پشت چسب دار شبرنگ که در برخی موارد به آن لیبل امنیتی هم گفته می شود، پرينت لیبل اموال همانگونه که از اسم آن مشخص مي باشد برای فعاليت هاي امنیتی به کار می رود و همچنين مقاومت پرينت لیبل هاي امنيتي در برابر حلال هایی از جمله الکل، بنزین و ديگر مواد شوینده مقاومت بالايي دارد.

چاپ ليبل سي دي :

چاپ ليبل سي دي که روش عمومي چاپ ليبل سي دي در عرصه رقابت می باشد كه در شركت هاي متفاوت با قیمت هاي مختلفي انجام می گيرد و حال اطلاعاتي كه بايد در طراحي و چاپ ليبل سي دي در نظر گرفت :

در چاپ ليبل سي دي ، سی دی خام به كار برده شده بايد از درجه كيفي بالايي برخوردار باشد.

چاپ ليبل سي دي به علت اينكه که چاپ ليبل سي دي باید بر روی سی دی های قابل پرينت انجام پذیرد دو حالت وجود دارد اول استفاده از سی دی هایی که در کارخانه با دستگاههای اتوماتیک پرينت مي شوند و یا حالت دوم که چاپ ليبل سي دي هایی است که در بعضي از شركت ها به صورت دستی با دستگاههای نیمه اتوماتیک چاپ ليبل سي دي انجام مي پذيرد . در چاپ ليبل سي دي با توجه به اینکه چاپ با چه دستگاهی انجام می پذيرد با کیفیت های مختلف ارائه می گردد.

پرينت ليبل label print :

پرينت ليبل label print از جمله عمومي ترین لوازم جانبی رايانه ها می توان به پرينت ليبل label print که جهت چاپ و پرینت اطلاعاتی مانند حروف و تصاویر اشاره کرد. این پرينت ليبل label print ها دارای انواع مختلفی می باشند که از بين آنها می توان به پرينت ليبل label print هاي جوهر افشان، پرينت ليبل label print لیزری و پرينت ليبل label print لیبل زن اشاره کرد و همچنين از پرینترهای حرارتی به عنوان بالاترين مکانیزم چاپ نام برده می شود از مواد لازم درکار ب کاغذی است كه پس از پرينت ليبل label print که در برابر گرما و حرارت حساس باشد و به سرعت واكنش نشان دهد.

پرينت ليبل label print برچسب کاربردهای وسیعی دارد، از جمله مدیریت انبارداری، چاپ قیمت فروش، چاپ بارکد، برچسب‌های بسته بندی، چاپ روی بسته‌های خون و ...... موارد مورد نياز ديگر.

خدمات ما در طراحی ليبل :

طراحی ليبل شما علاوه بر اینکه توسط طراحان برتر بر اساس استانداردهای فوق نجام خواهد شد، متخصصان کانون طراحان برتر با توجه به اهمیت طراحی ليبل و نقش موثر آن در یک کسب و کار تلاش نموده با تمام امکانات در اختیار خود طرح هایی در خور صنعت شما و کاملا علمی ارائه نموده تا تاثیر به سزایی در این عرصه ایفا نماید. همچنين اين مجموعه با در نظر گرفتن امكانات خود كلاس هاي تخصصي در خصوص طراحي و بازرگاني جهت ايجاد فرصت آموزش برابر دانشجويان عزيز طراحي گرافيك برقرار نموده كه مي توانيد. جهت کسب اطلاعات بیشتر و سفارش ليبل طراحان برتر ،طراحي ليبل ،مشاهده نمونه ليبل و ساخت ليبل يا طراحي ليبل آنلاين با ما تماس بگیرید.

تلفن تماس: 77135127

تلفن همراه:09123939690

طراحی لیبل

1289204210_labels-طراحی یکی از اموری است که امروزه بیش از پیش مورد توجه قرار گرفته است. در واقع  این زمینه از علم گرافیک که خود به چند بخش از جمله طراحی پوستر - طراحی کاتالوگ - طراحی لوگو و طراحی بسته بندی تقسیم می شود, نقش مستقیم در جذب مخاطب دارد. با استفاده از طراحی مناسب میتوان مخاطبی را برای همیشه جذب نمود و یا برای همیشه با آن مخاطب خداحافظی نمود.

No comments:

Post a Comment